Jäsenmaksut ja ilmoittautumisohjeet

MAKSUT 2023- 2024 JA ILMOITTAUTUMISOHJEET

Lapset (alle 15v)

Jäsenmaksu 10 € + kausimaksu 45€/ ryhmä/vuosi.

Aikuiset (15 v ja yli)

Jäsenmaksu koko vuosi 10€ + kausimaksu 80€ (tai 50€ syys/kevätkausi)

HUOM! Kattaa osallistumisen kaikkiin aikuisjumpparyhmiin.

*PELKKÄ SYYS- TAI KEVÄTKAUSI

Ilmoittaudu ryhmään normaalisti ja maksa saamallasi laskulla VAIN 50e    kausimaksua ja 10e jäsenmaksua, eli 60e.

Laita asiasta viesti asikkalanvoimistelu@gmail.com-sähköpostiin. Johtokunta käy maksetut laskut ja s.postit läpi.

Voit myös ostaa kuuden kerran jumppakortteja Majakka-Paviljongilta hintaan 30e.

Jumppakortilla voi käydä kaikissa jumpissa ja lauantain zumbatunnilla. Jumppakortin haltija ei ole seuran jäsen. Ohjaaja merkkaa korttiin kätetyn jumppakerran.

Eläkeläisalennus  -25 €/koko vuosi (-12,50e alennus kevätkaudesta)

Maksut eivät sisällä tapaturmavakuutusta!

HUOM! Maksettuja jäsenmaksuja ei makseta takaisin!

LIIKUNTASETELEILLÄ JUMPPIIN!

Asikkala Voimistelu ry:n jäsen- ja kausimaksun voit maksaa Smartum-liikunta ja-kulttuurisetelillä (5€), sekä E-passilla ja Edenredillä.

TOIMI NÄIN:
- Ilmoittaudu normaalisti netissä ja saat laskun sähköpostiisi.
- Anna tyhy-setelit ohjaajalle jumpissa (tai näytä sähköisesti smartum/e-passi/edenred)
- Liikuntaseteli on henkilökohtainen, joten laita nimi setelin taakse.
- Ohjaaja tarkistaa seteleiden voimassaolopäivän ja vie setelit jäsenrekisterinhoitajalle
- Voit maksaa koko maksun liikuntaseteleillä, huomioi, ettei liikuntasetelistä anneta rahaa takaisin.
- Voit maksaa osan maksusta liikuntaseteleillä, jolloin suoritat jäljelle jäävän osan sähköpostiisi tulleen laskun viitenuerolla, (muuta summa oikeaksi) jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä

KÄYTTÄJÄKSI REKISTERÖITYMINEN (LINKKI REKISTERÖITYMISEEN)

Rekisteröityminen tehdään täyttämällä Internetissä lomake, johon täytetään omat henkilötiedot (mm. nimi, osoite, ikä, puhelinnumero ja sähköposti). Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, näet ruudulla oman käyttäjätunnuksesi sekä salasana, joiden avulla voit kirjautua sähköiseen ilmoittautumispalveluun. Ohjelma lähettää saman tiedon antamaasi sähköpostiin.

Alakäyttäjäksi rekisteröityminen
HUOM! Vanhempi pystyy ilmoittamaan useita alakäyttäjiä (esim. omat tai naapurin lapset) eri ryhmiin omalla sisäänkirjautumisellaan. Vanhempi voi rekisteröidä omaan hallintaansa useita alakäyttäjiä OMAT TIEDOT-sivulla. Sivulla on linkki "Rekisteröi uusi käyttäjä alaisuuteesi", joka avaa rekisteröitymissivun, johon täytetään lapsen tiedot (HUOM. laita sähköpostiosoitteeksi vanhemman osoite!). Liikuntaryhmiin ilmoittautumissivulla on pudotusvalikko, josta valitaan ilmoitettavan lapsen nimi ja näin hänet voidaan ilmoittaa mukaan haluttuihin ryhmiin.

ILMOITTAUTUMINEN JUMPPIIN

Ilmoittautuessasi kirjaudut sähköiseen ilmoittautumispalveluun laittamalla käyttäjätunnukseksi oman sähköpostiosoitteesi ja salasanaksi sähköpostiisi saamasi salasanan. Tämän jälkeen ohjelma neuvoo, miten jumppiin ilmoittaudutaan. Jumppiin ei voi ilmoittautua ennen kuin on rekisteröitynyt käyttäjäksi.